Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 listopada 2011

Różnorakiereliefy


 Witam, dawno mnie tu nie było, wrzucał zaległe prace;

pierwsza wykonana za pomocą grawerki i frezarki skrzyneczka Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę stworzyć tutek


A oto proszę moje niedawne królicze dzieło :D Milusia jest grzecznym śpiącą księżniczką :D i uwielbia konie, dlatego też otrzymała białego konika na  zielonym fartuszku.
 A oto ostatnia ikon, udało mi się kupić piękny kawałek drewna w kreatywnie :D

I coś dla fanów recyklingu wykonana ze 100% odzyskanych materiałów (papier z eko toreb z Piotra i Pawła, karton, no i gałęzie) aktualnie doszły jeszcze nie do końca recykling owe lampki z ikeii.
Aktualnie choruje (już dwa tygodnie) i szyje pana i panią mikołaj-tilda na prezent dla rodziców :D jako prezent na gwiazdkę, czeka mnie sesja zdjęciowa dla mojej najnowszej tildy-anielicy i paru innych dziełek.
Dziękuje Polne Maki że o mnie pamiętasz :D

2 komentarze:

  1. śliczna jest ta skrzyneczka :) szkoda tylko, że ostatnie zdjęcie recyklingowe jest takie malutkie. Lampki z ikea tez na drzewko?
    chyba na zdjęciu ich jeszcze nie ma, bosko muszą wyglądać zapalone na tym drzewku, zrobisz fotkę?:)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, wygrałaś u mnie candy, ale nie wysłałaś adresu. Napisz do mnie ajkra@onet.eu czekam do poniedziałku, bo nie mam z Tobą w ogóle kontaktu :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń