Szukaj na tym blogu

środa, 7 grudnia 2011

Odbiór mieszkania i domek

Więc każda (prawie każda) kobieta marzy o pięknym domku dla lalek. I ja to marzenie właśnie spełniłam :D I oto domek, może nie taki jak chciałam ale jak na pierwszy raz to i tak dobrze :D. Mogę powiedzieć że prawie 100% tego domku wykonałam sama :D mąż mi tylko pokazał jak obsługiuje się sprzęt , i pomógł mi zrobić dach, okna i drzwi i naszkicował plany. Domek domniemanie miał być 1 do12 ale nie trzyma jak nic skali :D więc jest jaki jest.

drzwi są otwierane jestem z nich dumna, okna już nie, (z nich jestem najmniej zadowolona bo plexia się porysowała a że przykleiłam na mur/beton to już nic nie zrobię). Nad oświetleniem pracuje, puki co prowizorycznie poprzyklejane jest taśmą izolacyjną, jak wymyśle coś innego to zmiennie . Wkrótce więcej zdjęć :D Zarówno domku jak i mebli

4 komentarze:

  1. Mam przepiękny domek, tylko pogratulować i pozazdrościć :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście to Ty masz :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. :D narzędzia w
    dłoń i ty też możesz mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. duzo pracy pewnie w to włożyłaś:) mnie osobiście przerażają domki dla lalek...

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń