Szukaj na tym blogu

środa, 5 października 2011

Kurs i propozycja gotowania

Całkiem niedawno byłam na kursie decupage, postanowiłam wrzucić prace z tego spotkania. Polecam serdecznie kursy u Stonogi w poznaniu.
Pierwsza praca z shabby chic i wreszcie wiem jak przyklejać serwetkę. :D chociaż nadal wiem że mam z tym problemy.

Oraz pięknie wyglądające z bliska spękania z pomocą karkiem jednoskładnikowym.



Poniżej wrzuciłam moją pierwszą w życiu ikoną, Złocenie płatkami jest straszne. Następnym razem chcę kupić cały płaty i nimi zrobić złosenia. Aktualnie pracuje nad nową ikoną.Pamiętajcie że wciąż się uczę i wszystko nie wygląda jeszcze tak pięknie jak powinno. Ikona trafiła do mojego taty który uwielbia stare zegary (na zdjęciu widoczna kopia jednego z nich).




A już wkrótce chce zrobić mojemu mężowi i szwagrowi sushi, wszyscy bardzo lubią japońską kuchnię. Wiem że  to nic związanego z decu, jednak uwielbiam je robić i jeść. Wrzucę zdjęcia z tego wielkiego gotowania oraz prosty wypróbowany przeze mnie przepis. :D

4 komentarze:

  1. fajna deseczka z pierwszego zdjęcia:) taka delikatniutka, podoba mi się. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hey hey, co slychać nowego?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :d w szkole byłam, pilnie pisałam w swoim zeszycie ;D

    OdpowiedzUsuń