Szukaj na tym blogu

sobota, 15 października 2011

ptaszek, ikona i losowanie :D

tak więc nadszedł ten czas, czas losowania ale jeszcze go trochę przedłużę . Ostatnio zakochałam się w Tildy, z racji braku jakiegokolwiek talentu próbowałam uszyć lalkę (wyszła mi tył na przód :() oraz konika ( a raczej osła) zniechęcona uszyłam ptaszka który wyszedł trochę jak ptaszek.
W środę byłam w sklepie Kreatywnie na Czasława w Poznaniu. Polecam serdecznie chyba najlepiej wypozażony sklep (chociaż wydaje mi się drogi) do decupagu. Strasznie akurat padało i zmokłam przeraźliwie ale udało mi się kupić stare deski na ikony. Poniżej wrzucam klasyczny tryptyk :D





mam dość ograniczona ilość wzoru ikonowatych ale dokupiłam sobie nowe, po za tym próbuje opanować działanie środka do transferów ale nie idzie mi zbyt dobrze :( wszystko odłazi. ale spróbuje na innej powierzchni. 
A teraz nadszedł czas na losowanie. Moja maszyną był mój nie dekuparzujący mąż (i dał mi buzi na wasze szczęście) więc nikt nie miał żadnych forów. I oto zwycięzca dzisiejszego losowania (chciałabym żeby to był miliona ale niestety :D) Zdjęcie zwycięskiego losu na tle mężowskiego dzika (prezent z okazji naszego 1-wszego miesiąca po ślubie) na tle zieleni :D
 WYGRAŁA: Puchilinka a można ją znaleźć tutaj


Gratulacje. Informacje o adresie proszę przesłać na maila m_marszalkiewicz[at]o2.pl gdzie [at] to @. 
Do serwetek dołożyłam jeszcze parę wzorów więc jest ich trochę więcej :D

6 komentarzy:

  1. Witaj :) Ale niespodzianka!!! :) Cieszę się bardzo, bardzo :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ptaszek:) a szyłaś ręcznie czy maszynowo? nie ma co się zrażać po paru nieudanych szyciach.. myślę ze za 30stym razem się uda:) ja szyję tylko poszewki, ale w sumie podsunęłaś fajny pomysł, może tez spróbuję jakąś lalę czy zwierza zszyć :) Gratuluję wygranej Puchilinka.. :) ihihihi i cudny dzik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ikona!!!!!
    Dziękuje za zabawę i gratuluje obdarowanej

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ptaszek, gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) Twoja śliczna przesyłka z prezencikiem dziś już doszła!!! Jesteś kochana!!! Wszystko jest cudowne, myślę jak wykonać aniołka. I przede wszystkim co zrobić sobie z tych serwetek z konikami :) Są prześliczne!!! Uwielbiam konie :) Cała reszta również jest przeurocza. Jak tylko coś z nich stworze. Natychmiast Ci pokarzę. DZIĘKUJĘ!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń