Szukaj na tym blogu

sobota, 1 października 2011

Urodzinowa skrzynka na biżuterie


Moja przyjaciółka niedawno miła urodziny, w prezencie marzyła się jej skrzyneczka na biżuterię tak więc spełniłam jej prośbę. Skrzynka nie wyszła do końca (na wieczku serwetka zbytnio się pofałdowała) a ja nie za bardzo miałam czas na poprawki. Skrzyneczka posiadała miejsce na zdjęcie i lusterko. Z racji że niedawno brałam ślub wrzuciłam tam nasze grupową fotkę :D Podobał mi się za to jej kolor. Wyszła jakby ją ktoś miał wiele lat, domalowywał. Miała ciepły jasny kolor dlatego idealnie pasowała do motywu Klima. Po mimo wszystko prezent się spodobał a ja tanim kosztem zrobiłam coś nowego. Teraz pracuje nad ikoną (złotko unosi się po wszystkich pokojach) i napisem w formie 3d z papieru. :D pamiętajcie że to dopiero moje początki i jeszcze za dobrze nie umiem wszystko robić.
Ps. Czy któraś z was pracowała na wydrukach laserowych?
PS.2. Jadę dzisiaj do Castoramy a mój mąż się śmieje że cieszę się bardziej od kupowania ciuchów.



4 komentarze: